martes, 12 de junio de 2012

ESFENDEMOS A TIERRA - Artieda 2012

Desde el BIC (Bloque Independentista de Cuchas) nos remiten la convocatoria al festival Esfendemos a Tierra - Artieda 2012. Llamamos al conjunto de nuestra militancia y simpatizantes a acudir.

Se trata del evento anual donde los y las militantes, y los y las simpatizantes, de la izquierda independentista, celebramos, junto con todo aquel que quiera acudir, unas jornadas donde la fiesta, con actividades lúdicas como conciertos, audiciones, pasacalles, juegos tradicionales…, se mezcla junto la lucha y la reflexión con charlas, debates, etc…

Proximamente, ampliaremos la información.


ESFENDEMOS A TIERRA - Artieda 2012

www.esfendemosatierra.info

Yan son 5  as anyadas en  as que a chobenalla d’Artieda, o Bloque Independentista de Cuchas y o Concello d’Artieda tornan a fer presénts ixe Aragón disidént y rebelde que no rebla contra la especulación, o capitalismo y a colonización d’o nuestro País.

Artieda, tornará a estar l’epicentro d’un País que contina veyendo como a esferra d’Aramón u d’a “Confederacion Hidrgáfica del Ebro”, a vergonya d’as retalladas, u l´amenaza d’os pantanos de Yesa, Biscarrúes u Mularroya continan estando presents.

Porque nusatras no xublidamos os mons d’Exulve, ni a pista electrica d’a Ribagorça, ni os trescols en a Uerba. Ni tantas y tantas esferras que cruzán nuestro País; fendo d’iste una mera colonia.

Por ixo, tornamos ista anyada ta Artieda, porque iste lugar ye un puesto dinno ta la chen que esfiende a suya tierra. Porque no hemos no deixamos de remerar Yesa ni Mularroya, Ni o nuestros mons ni os Monegros, Ni a nuestras luengas y cultura.

Porque esfender a tierra no ye dengun delito!

Artieda 2012 – Esfendemos a Tierra.
13,14 y 15 de Chulio


Esfendemos a Tierra!
Artieda No rebla!
Yesa No!

No hay comentarios: