miércoles, 9 de noviembre de 2011

Solidaridad con el compañero Josep Garganté.

Puyalón de Cuchas y o Sindicato Obrero Aragonés - Sindicato d'@s Treballadors/oras d'Aragon (SOA-STA) como organizacions políticas y sindicals d’a cucha independentista aragonesa quieren amostrar de traza conchunta a suya mas sincera solidaridat con o companyero Josep Garganté, eixemplo de constancia y entrega a la luita comun d’os pueblos oprimius por o estau español y a la esfensa d’a clase treballadera.

D’a mesma traza, queremos denunciar o comportamiento encorredor que TV3 ye amostrando enta o companyero Gargante. TV3 (TV publica, controlada por o gubierno autonomico catalán, no lo xublidemos) como interpresa de desinformacion y eixercindo un cada vegada mas importan quarteno poder, ye fendo nomas de comparsa d’o poder chudicial y d’os cuerpos de represion, prevando d’afogar a voz d’as personas que luitan por un millor y mas chusto esdevenidero.

Por tot isto, condenamos o comportamiento de TV3 y exichimos l’absolución de raso Josep Garganté.

Puyalón de Cuchas y el Sindicato Obrero Aragonés - Sindicato d'@s Treballadors/oras d'Aragon (SOA-STA) como organizaciones política y sindical de la izquierda independentista aragonesa quieren expresar de manera conjunta su mas sincera solidaridad con el compañero Josep Garganté, ejemplo de constancia y entrega a la lucha común de los pueblos oprimidos por el estado español y a la defensa de la clase trabajadora.

De la misma manera, queremos denunciar el comportamiento persecutorio que TV3 está mostrando hacia el compañero Garganté. TV3 (TV publica, controlada por el gobierno autonómico catalán, no lo olvidemos) como empresa de desinformación y ejerciendo un cada vez mas importante cuarto poder, esta haciendo de mera comparsa del poder judicial y de los cuerpos de represión, en un vano intento por acallar la voz de las personas que luchan por un mejor y mas justo futuro.

Por todo ello, condenamos el comportamiento de TV3 y exigimos la total absolución de Josep Garganté.


En Aragón a 8 de Noviembre de 2011
 
PUYALON DE CUCHAS

SINDICATO OBRERO ARAGONES - SINDICATO D'@S TREBALLADORES D'ARAGON (SOA-STA)

No hay comentarios: